Dostawa produktów zamówionych w e-sklepie VEDARA

Dostawa produktów zamówionych w sklepie internetowym VEDARA odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w sposób wybrany przez Klienta. Zamówiony produkt może być dostarczony za pomocą:

  • Przesyłki kurierskiej
  • Przesyłki kurierskiej pobraniowej


Istnieje możliwość osobistego odebrania przesyłki w siedzibie VEDARA bio cosmetic labs, ul. Sielecka 39 lok. 4, Warszawa

Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem kosmetyków VEDARA i dostawą poza granice Polski, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu kalkulacji cen dostawy: sklep@vedara.pl

Przesyłka kurierska:

  • Koszt przesyłki kurierskiej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wynosi 16 zł brutto
  • Przy zamówieniach nie przekraczających kwoty 300 zł, koszt przesyłki ponosi Zamawiający 
  • Przy zakupach za kwotę min. 300 zł brutto  – bezpłatna dostawa za pośrednictwem przesyłki kurierskiej.

 

Zamawiając na Naszych stronach partnerskich: www.vedaramedical.com oraz www.annalotan.pl za przesyłkę płacisz TYLKO RAZ!

Przesyłka kurierska za pobraniem

  • Koszt przesyłki kurierskiej za pobraniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wynosi 21 zł brutto
  • Przy zamówieniach nie przekraczających kwoty 300 zł, koszt przesyłki ponosi Zamawiający
  • Przy zakupach za kwotę min. 300 zł brutto - bezpłatna dostawa za pośrednictwem przesyłki kurierskiej za pobraniem

Odbiór osobisty w siedzibie firmy

  • zamówiony produkt można odebrać osobiście w siedzibie VEDARA bio cosmetic labs, ul. Sielecka 39 lok. 4, Warszawa
  • istnieje możliwość zapłaty za zamówiony produkt przy odbiorze, bezpośrednio w siedzibie firmy 
  • płatności za towar odbierany w siedzibie firmy można dokonać jedynie gotówką


Uwaga:

  1. Wszystkie ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej  www.vedara.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Koszt dostawy będzie uwzględniony na fakturze VAT lub paragonie, dołączonym do zamówienia.
  2. Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu płatności na koncie Sklepu (przy wyborze przedpłaty na konto) lub skompletowaniu Zamówienia (przy wyborze przesyłki kurierskiej pobraniowej). W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić o czym informujemy Klienta mailowo. W takiej sytuacji wyznaczymy maksymalny termin realizacji zamówienia, który Klient akceptuje lub rezygnuje z zamówienia (w formie pisemnej poprzez pocztę e-mail)
  3. Sklep zastrzega sobie prawo ustalania terminów funkcjonowania magazynu w okrasach świątecznych oraz długich weekendów. W takim przypadku kilka dni wcześniej na stronie głównej sklepu pojawi się informacja na temat dni w których przesyłki nie będą wysyłane. Przy odbiorze zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać w obecności kuriera sprawdzenia stanu przesyłki niezwłocznie po jej dostarczeniu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń lub naruszeń przesyłki niezbędne jest sporządzenie i podpisanie przez Klienta i kuriera odpowiedniego protokołu oraz niezwłoczne zawiadomienie o powyższym fakcie Sklepu.
  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktu  lub opóźnienie w jego dostawie z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności jeśli są one spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niewłaściwego adresu dostawy lub też nieobecności w momencie dostarczenia towaru.